i want you , only you ♥

~ tjennna , sitter i sängen och håller på att sätta in en bild som min tillfälliga header men det går bajs! usch fy dumma bild! och så smsar jag med sofie också och hon försöker gissa på vem som jag smsar med och så , och hon kommer få veta förr eller senare men inte på ett tag ;) mohahah ;))) men shit vad jag längar tills på torsdag och ända tills på lördag eller hur Ida? :D
gud vad kul vi kommer att ha! :DD
men iaf fick nå cperyck idag så lång ocg grinade idag och lyssnade på sorgsna :( men allt är "typ" bra nu eller vad man ska säga :/ men imorgon så tar jag och sofie bussen ner till stan runt 10:41 och är lite på stan för dom har rea imorgon tror jag eller om det inte är hela veckan? men iaf ska ner på stan imorgon och leta efter sommar kläder och jeans och så men det ska bli kul. men ska gå och borsta tänderna och kissa sen lägga mig i sängen och kolla på "the notebook" igen så sjukt jävla bra och såååå gullig och lite sorgsen!
men ojfan nu blev det ett JÄTTTTTE långt inlägg ;)
men ska dra nu ni kanske får se bilder imorgon eller övermorgon vad jag har köpt om ens jag köper något ;)
men ska dra innan jag kissar på mig. puss.
jag hoppas du vet vem du är! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0