dålig update , i know..

tjenispenis , dålig uppdate i know , men sitter och smsar vid viber på teletuuuuten m daniel. Kuligt värre.
iaf var i skolan idag typ till halv tolv tolv kanske , sen åkte jag hem , mådde inge bra. Men mår mycket bättre nu så åker till skolan imorgon då. Men har inte bloggat nåt i helgen för var i sandvik m konfirmations gänget som jag skrev.
men ni får kanske bilder i slutet av inlägget på helgen där borta , beror på om min kamera vill lägga in bilderna på datan ! ;)

men nu blev det ganska långt inlägg så ska väl avsluta ;)

pusshejj /Caroline♥

             

under helgen ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie♥

sv;kommer nog låna myyycket myyycket enklare dåå en att släpa på tunga skridskor ;)<3



haha vet att du älskar mig endåååå! ;)))♥♥



2012-01-31 @ 20:07:17
URL: http://annettesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0