bloggpaus is oveeeeeeeeer , i think...

hejhej ,
duktig jag är på engelska jag vet..
men jag har inget att göra så jag bloggar ;)
skolan har börjat ja.
ganska kul , men ändå inte!
hade danssprofil idag och vi har aldrig jobbat så som vi gjorde nu!
vi fick göra 20 armhävningar , 20 upphopp & 40 situps ! ;o
sen så fick vi stretsha (stav) själva , fyfan vad jag & sofie blev trötta..
dålig kondition , jag veeeeeeeeeeeeeeet.

fick reda på vilka jag skulle åka med på konfirmationen & bleb ganska nöjd faktiskt !
känner alla faktiskt , eller känner känner , jag vet vilka dom är ;)

men ska gå & ta macka & o´boy sen kolla på glee ♥

pusshejj /caroline



min gumma är äntligen HEMMA !!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0