as kulig daaaaaaaag ! ♥

hejhej bloggish ! ♥

har varit i kupolen hela dagen idag ! :D
bussen kom 09.20 till busstationen.
så sofie & jag fick skjuts av sofies mamma dit så vi kom typ tio - kvart över.
busschaffören var as härlig , han satt och visslade & sjöng åt sig själv ,
och så självklart så kunde jag & sofie inte hålla oss så vi asgarva som fan ! ;D
askul bussresa ! ♥

vi kom fram till borlänge typ tjugo i elva & kupolen öppnade elva så..
men sofie & jag gick in för det var svinkallt ute , men inga affärer var öppna så vi gick runt i hela kupolen ;)
sen gick vi till ica & fyllde på sofies mobil , sen så öppnades alla affärer så vi gick i alla affärer
fick med mig hem :

stickad kofta - veromoda
två bh:ar - h&m
NY (New York) huvtröja - ginatricot

bussen kom 17.15 till borlänge busstation.
åkte hem , jag somnade var astrött , sen så tror jag att alla på bussen blev irreterad på mig & sofie för vi liksom satt & skrek rakt ut , slog varandra & allt möjligt ;)
heheh kuligt värre ! ;)

asnöjd med dagen är jag iaf ! :D

men ska kolla om min mobil har laddat klart sen ska jag lyssna på musik ♥

pusshejj /Caroline

  

snyggg & dålig kvalitet , i knoooooow !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0