svar på frågestunden

Sanna om FRÅGESTUUUUUND!:
Hur långt har du och Elias gått?
Jätte fin blogg :D

sv ;
det är mitt privat liv och det lägger jag inte ut genom bloggen så , men hoppas du förstår.
12 April, 19:49
Sofie♥ om FRÅGESTUUUUUND!:
1.Din absoluta bästavän?
2.favorit godis? hihi ;*
3.vad tycker du om mig? ;)
4.saknar du mig lika mycket som jag saknar dig? ;*
5.vilka kan du berätta allt för? ;*

kommer inte på någon mer men älskar dig hjärtat! ;**♥♥

sv ;
1. dig ;*
2. choklad ;*
3. jadu , finns inga ord hur underbar du är! ;*
4. jaaaaa , fast meeeer ! ;*
5. mina närmaste ;*

älskar dig å hjärtat ;* <33
12 April, 14:07
Louisesandberg ' om FRÅGESTUUUUUND!:
1. bästavänner ?
2. Saknar du mig ? 
3. favorit färg ?
4. Vad använder du för parfym ?
5. Varför började du blogga ?

älskar dig ! :* <3

sv ;
1. sofie , dig , ida , emma
2. jaa !!
3. rosa & turkos
4. escada sexy graffiti
5. jadu det var en bra fråga , för det första så gjorde alla mina vänner det och sen så verkade det kul.

älskar dig å ! :* <3
12 April, 13:00
moaaaaldén om FRÅGESTUUUUUND!:
Hur tycker du att en bra blogg ska vara? 
hur många inlägg brukar du göra på en dag?
Går du på nån mer sport än dans? 
Kommer inte på nå mer frågor just nuu ;d<33

sv ;
en som skriver mycket och bra
det beror på om jag har tråkigt eller inte.
nej , jag går inte på dans på fritiden men jag letar grupp
12 April, 12:23
Beda och Cajsa om FRÅGESTUUUUUND!:
Bästa vän? 
Har du pojkvän?
favorit mat? 
Är du kär?
vilka bloggar läser du?
den bästa händelsen i ditt liv? 
det hemskaste som hänt dig?
vad brukar du göra på din fritid? 

Hopps det blir bra! :)
kram

sv ;
sofie
ja
tacos
ja!
mina vänners
träffade sofie
vet inte
vara med kompisar & ta kort
12 April, 11:57
tuva om FRÅGESTUUUUUND!:
vad har du för kamera? :)

sv; en cannon fast det är inte min , jag lånar pappas
12 April, 10:48
josefine om FRÅGESTUUUUUND!:
hur länge har du bloggat? :)

sv;
ja du det vet jag inte riktigt men typ i ett år?
12 April, 10:47
elvira om FRÅGESTUUUUUND!:
hur många läsare brukar du ha per dag? :)

sv ; 
jag brukar inte kolla min statestik.

Angelica !! :) om FRÅGESTUUUUUND!:
Favorit mat?
favorit färg?
din bästavän?
har du många vänner?
kan du lita på dom flesta?
vad har du för mobil?
vilken skola är bäst?
vilken är din bästa killkompis?
favorit ämne?
vilka bloggar läser du?
Vems blogg är bäst?
när fyller du år?
är du kär på riktigt?
hur många gånger har du varit kär?
Tycker du justin bieber sjunger bra?
är du rädd för något?

Kommer inte på några mer!

jag har också frågestund , fråga gärna något du också, kram!♥

sv ;
typ ingen speciell , men tacos
rosa & turkos
sofie
ja så många som jag behöver iaf
ja , annars kallar jag dom inte för vänner
sony ericsson xperia neo v
dommar lätt!
har typ ingen.
matte
mina vänners
2 april
ja!
tre
vissa låtar
ah , kryp

Kommentarer
Postat av: Ester och Tora

Fin blogg du har ska försöka titta på din blogg så ofta så mycket som möjligt kika gärna in på min också så kan vi följa varandras bloggar!

2012-04-13 @ 14:23:17
URL: http://estertora.blogg.se/
Postat av: Louisesandberg '

sv : visst kan jag fixa mer med designen , kan göra

lite imorgon omjag har tid ;) pussss älskar & saknar dig :*

2012-04-13 @ 18:23:39
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/
Postat av: Louisesandberg '

sv: hahah aa ! ;) lungt <3

pusss:*

2012-04-13 @ 19:01:43
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej! Kika gärna i på min blogg och hjälp mig med en sak, Skulle vara jätte snällt!



Kram Kram



Btw, jätte fin blogg:)

2012-04-13 @ 23:49:27
URL: http://majjjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0