några bilder sen igår! ♥

ja nu fick ni se mitt riktiga jag..
jag älskar er tjejor ! 




fick av sofie fast sofie sa att hon inte  var klar åt mig..

+ ett påskägg med proppfullt med godis i.
fick av ida & emma




och sen min outfit sen igår + idag 


tröja - veromoda
jeans - veromoda


hade sjuktkul med er igår!
jag älskar er tjejor!

nu ligger jag i sängen och dunkar big time rush 
SJUKTBRAAAAAA ! 
men ska snart dra till pappa och hjälpa honom lite innan pappas släkt kommer och grattar mig.
pappa har bakat marängtårta med hallon åt mig och farmor kommer med sin goda kladdkaka , och faster veronica kommer med sin päronpaj!
kommer bli skit gott!
aja ska gå och kolla om amanda är klar snart.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Louisesandberg '

sv : det skulle jg kunna göra men vilka

bilder vill du ha ?

jag har fixa photoshop & det kostar typ 1000 spänn ;ss

pussssssssssss :*

2012-04-05 @ 16:10:52
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/
Postat av: Louisesandberg '

sv : aah visst äre dyrt ? ;sss

gör så du stumpan ! :*

pussssssssssss ;*

2012-04-05 @ 18:49:23
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0