bästavän kom hem!! ♥

just nu så saknar jag dig oändligt mycket!
du får ta och komma hem så vi får vara nån dag , kommer inte kunna leva annars!
men hoppas du har det bra ute på sjön , och ramla inte i bara!
KOM TILLBAKA HEM!
du ska bara veta hur mycket du betyder för mig hjärtat!
du är min andra halva! ♥
jag älskar dig! 
första gången vi träffades var när jag och min familj var på väg att flytta in i  rutbo bredvid dig.
jag såg att du hade en sandlåda så jag klev ur biler och gick hem till dig med min docka under armen.
jag var så lycklig!
vi lekte och lekte !
jag visste att vi skulle vara bästavänner hela vårt liv och vi har redan vart det i 11 år!
jag glömmer aldig hur kul vi hade då och nu!
jag älskar dig hjärtat över hela min själ!
jag skulle inte kunna leva utan dig för du är min andra halva!
JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET! 














jag älskar dig bästavän! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg!

2012-04-13 @ 14:33:20
URL: http://photobysara.bloggplatsen.se/
Postat av: Sofie♥

aaaaw! :')

blir tårögd ju! :')

världens underbaraste bästavän man kan ha!♥

du är den absoluta bästa för mig ingen utan dig du är min andra halva du är min syster!♥

du är guldvärd du är den första jag kommer och prata med om jag har nå problem och då försökar du alltid muntra upp mig med att säga saker som att du vet att du är bättre en dom/den!

du är en bästavän jag aldrig vill förlora då vet jag inte vad jag skulle göra för du är min syster!

du ska veta att du är den bästa och du är min andra halva du gör mig alltid glad när jag är med dig kommer alltid älska dig!



älskar dig mest världens bästa underbaraste gulvärda bästavän! ;***♥♥♥♥♥♥

2012-04-14 @ 00:03:18
URL: http://annettesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0