NYKLIPPT + BURNING DUCK! ;D♥

hejhej!♥

fick sluta en kvart tidigare idag tack vare för att det var fredag! :D
sen efter skolan så gick jag och matilda ner på stan och killarna simon och arvid gick efter oss typ till nån lägenhet sen kom simons pappa och hämtade upp dom ;)
som sagt jag och matilda gick ner på stan, hon väntade på hennes buss som kom 16:20 så hon gick typ 16:10, hon och jag gick in till alla affärer typ och kolllade ;)
vi sprutade på oss parfym från Åhléns ;)
K U U U U N G L I G T !
jag beställde också en klipptid som jag skullle klippa mig idag så jag är NYKLIIPPPPPT! :D
mamma, mattias, amanda, vilda och maya väntade på mig på Burning Duck !
så vi har nyss kommit hem, och nu ska jag sätta på mig någon mysigt klädsel och gå ner och mysa med familjen!
M Y Y Y Y S ! ♥

imorn ska jag träffa älsklingen! ♥
få se vad vi ska göra! ;)

men nu får ni se hur resultatet blev! ;)

   
syns inte så mycket men det kännnnns! :D

pusshejj! ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0