eliashedin ♥

jag hoppas du läser men det tror jag inte !
men jag saknar dig sjukt mycket , jag vet inte vad som händer men vi glider mer & mer isär och jag vill inte det ! jag älskar dig förjävligt mycket ska du veta !
det går inte att beskriva dej med ord ! ♥
du finns allltid där för mig, dina sms.. jag älskar dom ! ♥
första gången vi skrev till varandra, jag tänkte på engång, hanvilljagha! du är helt perfect för mig!
du är mitt allt och kommer alltid att vara det också ! ♥
jag hoppas verkligen att det ska vara vi livet ut ! ♥
jag har en sak att säga dig älskling ! ♥
och det är att jag älskar dig till månen och tillbaka ! ♥
JAG ÄLSKAR DIG ELIAS PAUL ROGER HEDIN ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0