Dag 1 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 2 – Typ av tjejer/killar jag faller för.

Dag 3 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 4 – Bild på mig och min bästa vän.

Dag 5 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Dag 6 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 7 – Någonting jag ångrar.

Dag 8 – Min första kyss

Dag 9 – Innehållet i min väska.

Dag 10 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Dag 11 – En bild på det jag köpte sen

Dag 12 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 13 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 14 – En låt som får mig att gråta.
Dag 15 - En låt som får mig på bra humör
Dag 16 - Mitt favoritklädesplagg
Dag 17 - hur känns det med sommarlov nudååååå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0