mobil sak -.-

Jag skulle dö om jag inte fick träffa: Bahja
2. Jag kommer att gifta mej med: Lina Nilsson
3. Jag kommer att flytta ihop med: Arvid Bellman
4. Jag ska begravs bredvid : Hanna Sundström
5. Jag kommer att ha längst förhållande med: Madde
6. Jag kommer alltid att älska: Syster Amanda 
7. Den jag hatar mest av allt är: Emil Eriksson
8. Jag kommer att få barn med:
Peggy Lindberg
9. Just nu är jag tillsammans med: Julia Lindberg
10. Varje natt drömmer jag om: Kusn Jennifer 
11. Jag kommer aldrig att bli tillsammans med: Syster Emma 
12. Jag hade sist myskväll med: lovisa 
13. Jag är mest hatad av: Adde Eklind
14. Jag är mest älskad av: Julia Åhlberg
15. Jag skulle offra mitt liv för: Amal


pusshej;*

Kommentarer
Postat av: ♥ Fatimaswary ♥

varse :D gör du nudå? :)

2011-07-19 @ 18:46:09
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0