JAG ÄR LEVANDE TROTS ALL BRÄNNA !

tjennnna , har precis skaffat Internet uppkoppling här på hotellet så tänkte säga att jag är levande , men jag år helt bränd på hela kroppen är helt röd så kan inte ligga på ryggen men ska svara Sofie på facebook annars dör hon väl , men tänkte säg att jag askar hela min klass och mina vänner , men ska upp på rummet och lägga mig snart sen imorgon fyller Amanda år och hon hat bestämt allting vi ska göra så allt består nästan av mat , hehe. Men ska upp och smörja in mig sen sova , men bloggar kanske mer i veckan eller nåt sånt , men säger godnatt och syns når vi syns , puss !

Kommentarer
Postat av: Louisesandberg '

sv : jag kan tyvärr inte hitta på något alls denna vecka :(

för idag (tisdag) har jag skolavslutning & imorgon (onsdag) så

firar vi fredrik eftersom att han slutar 9an så släkt

å så kommer.

Sen på kvällen på onsdagen så drar jag till en tjej kväll &

sover kvar där över natten, sen på torsdagen så måste vi fixa

sjukt många saker eftersom att på lördag så har pappa

"kalas" & på fredag åker vi runt till en massa studenter

& på lördagen har pappa sitt såkallade kalas, & på

söndagen orkar jag seriöst inte .. :/

iiiih vad kul ! :D eller hade du det kul ? :D <333333

2012-06-05 @ 07:33:39
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0