I like turtles.

tjena, mår inge bra, hoppas att jag inte blir sjuk tills brölloppet och utlandsresan :(
men känns somom jag ska spy fast det kommer inget och så.. usch :(
men ska värma en värmekudde och lägga mig i sängen och kolla på film på datorn eller nåt sånt.
men skola imorgon. WIIIE ska göra omprov typ hela veckan så..
men studiedag på onsdag ! :D
jag saknar mig krambjörn ida och hennes kramar , jag saknar elias enomt mycket också :(
har ingen aning vad som händer mellan mig och elias men hoppas det blir bra.
men ska gå och ta tablett och få se om det blir bättre , kanske blir hemma från skolan imorgon?
nej usch nu blev det ett långt inlägg så ska avsluta. hejdå !


jag älskar dig , ovasett vad som händer! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie♥

KRYA PÅ DIG HJÄRTAT!!!♥♥♥

2012-05-20 @ 22:21:07
URL: http://annettesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0