CYPERN HERE WE COME !! ♥

tjenis , mamma och mattias har gift sig idag , omg så fina dom var !
och vi små tärnor var också fina! ;)
så nu heter jag Caroline Wall Johnsson.
kom hem runt sjugo i tio kanske?
men har typ nyss pratat med ida skönt att prata ut med henne lite.
imorgon är det ju mors-dag och sen packar vi och sen på natten till måndag åker vi till cypern! 
FETT SKÖNT DET KOMMER BLI !
kommer blir SKAPLIGT brun till skolavslutningen också. :)
men har nyss ätit lite chips och så nu ska jag ner och hämta min laddare hos amanda sen tar lite vatten och mer chips sen blir det film på datan.
smsa mig om ni har tråkigt : 0762638198 comviq.
pussssssssss
så här såg vi tre tärnor ut , lockar i håret , lila klänning + svarta klackskor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0