my heart is refusing me..



hejsan , ligger i sängen och kollar lite på facebook och så , och mår lite sisådär. men jag hade det grymt kul i Sicilien och jag knäppte över 500 kort , ni kanske får se några va dom lite då och då. ni får se en av bilderna högst upp av inlägget. Idag har jag inte gjort nåt speciellt eller har inte gjort någonting alls. har varit hemma själv från halv sju till fyra och jag sov till tolv någonting och jag är fortfarande skit trött , dendära Sicilien resan tog död på mig kan jag säga! men iaf imorgon ska jag dra och träffa konfirmations gruppen och träna på allting tills på söndag då jag ska konfimera mig. och imorgon åker jag desutom till stugan i fågelsundet och är kvar där tills på lördag då vi åker hem på morgonen. ååååååh vad jag blev hungrig!! men ska prata klart med elias om allting och få se hur det slutar och sen ställer jag klockan tidigt imorgon så jag hinner packa och göra mig klar. ojdå nu blev det ett långt inlägg. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0