http://onedirectiiionnoveller.blogg.se/ ←LÄÄÄÄÄÄÄÄÄS ! ♥

tjena , förlåt att jag har uppdaerat dåligt men har inte haft ork att blogga ,
och så är det inge kul utan kommentarer så ah.
men sitter hemma hos sofie och håller på att kissa på mig och har precis läst klart sofies noveller hittills , och är heklt inne i dom ! gaaaaash vad dom är bra ! gå in ni också och läs di kommer fasna inne i dom !
så bra är dom ! men klicka HÄR för att komma till sofies novellblogg.
ah iaf så ska jag hem snart och äta och duscha sen göra mig klar till skolan imorgon
just ja glömde att berätta vi var ju lediga idag för det är ju svergies nationaldag (stav) och röd dag.
sen så fick sofie presenter av mig sen jag var på cypern och det var en klockring och senså fick hon en kitkat.
hoppas det blev bra bästavän! ♥
men ska kanske dra mig hemmåt så , hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia Sandström

Jätte fin blogg! Kika gärna in på min.

Kram

2012-06-16 @ 18:05:03
URL: http://kramcorre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0