Dag 02 – min familj

mamma

jag älskar henne över hela min själ.
om hon försvann så skulle inte jag kunna överleva för det är hon som gör mitt liv.
hon finns alltid där , och hon gör det bästa för att vi ska få det bra.
hon är världsbäst!
jag älskar dig mamma! ♥

bonuspappa

han är som min riktiga pappa.
han finns alltid där när man behöver honom.
han är världsbäst!
jag älskar dig bonuspappa! ♥

amanda

min underbara syster.
hon är beskyddande , och jag får låna massviss med kläder av henne.
hon är världsbäst!
jag älskar dig syster! ♥

vilda

hon är busigast.
hon är en mindre variation av mig.
hon är världsbäst!
jag älskar dig lillasyster! ♥

maya

hon är busigast och hon retas.
hon babblar babblar och babblar heeela tiden.
hon är världsbäst!
jag älskar dig lillasyster! ♥

pappa

jag vill träffa dig mera för det börjar bli mindre nu.
men du hjälper alltid till med läxor och så.
jag älskar dig pappa! ♥

emma

hon är på olika humör och man får passa på när hon är på bra humör för då får man det man frågar. ;)
jag träffar dig typ inte heller lika ofta som förr , för du bor hos pappa i hel tid så ...
 jag älskar dig syster! ♥

JAG ÄLSLKAR MIN FAMILJ , BÄTTRE FAMILJ FÅR MAN LETA EFTER! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0