viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig ! :D

- hejhej allihopa ! ♥

är inte så glad idag...
och fråga inte varför !

aja idag är det onsdag trorja och det menades med profil dans ! :D
fast vi dansade inte vi strechade bara ;)
hah jag blev viiiiiig ! :D
men asså vi satt på golvet och med raka ben och skulle ligga över benen och så gick hon runt
 och tröck ner ryggen på oss xd hah så nu är jag och hanna viiiga ! :D

och jag längtar sjukt mycket tills tisdag !
för då ska jag och hannna lekaa ! :D
vi ska strecha !
så på onsdag så kommer jag och hanna vara jätte viiiiga och gå ner i spagat hela tiden ! :D

hah guuuuud vad jag och hanna är roliga ! :D

men aja ska gå och dammsuga nu för bonuspappa blir aaaaaaaarg ! ;)

pussssssssssssssssss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0