sofie blev snöpulad på vägen hem av mig ! ;D

- hejhej blogggggen ! ♥

ja ni ser ju rubriken ! asså sofie blev snöpulad av mig på vägen hem ! :D
+ att det var mörkt ute ! ;) är skit glad för där fick du sofie ! :D
haha xd
jag blev inte snöpulad av någon i skolan iaf , men viktor drog nästan ut mig men jag stack typ på en gång ! ;)
jag blir säkert snöpulad av Gustav & emil & alla från spanskan imorn ! ;)
får väl springa röver av mig ! ;)
hahah skitkul med snö jööö ! ;D

aja ska äta nu !

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


1:a advent snön ! ;D


Kommentarer
Postat av: Sofie♥

haha men du kommer få tillbaks xd♥

stackars dig! ;)♥

vi har lång håltimme imorrn se upp! ;)

hahahahahahaha xd♥

loveyouuuuuuuuuu!♥

2011-12-07 @ 19:41:00
URL: http://sofieannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0