dataförbudet borta ! :D

- hejhej bloggggggen ! ♥

förlåt för dålig uppdatering !
för det första hade jag dataförbud i en vecka sen var jag i stugan i helgen & åt mig tjoock ! ;)
sen åkte vi hem idag rund tolv , halv ett  , fastvi stannade på valbo köpcentrum , sen var vi där till tre kanske ;)
köpte en "justinbiber" huvtröja , ÄLSKAT ! ♥
ni får bild i slutet av inlägget ! ;)

nu tänkte jag lägga ut ett "schema" som händer i veckan ! ;)
Måndag : sofie?
Tisdag :
Onsdag :
Torsdag : städdag... 16.00 →
Fredag :
Lördag : Louise 13.30 - 19.30
kommentera om ni vill hitta på nåt ! ;)

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

   
nya huvtröjan från BikBok ! ♥


Kommentarer
Postat av: Louisesandberg '

sv : hihi taack du är söt ! :*

älskar dej meeera !:**

2011-12-04 @ 18:13:24
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0