1 månad med älsklingen! ;*

hejhej!♥

jag är världens gladaste och lyckligaste tjej!
igår så var jag med elias, bella, joline och rasmus typ efter en halvtimme kom bellas och jolines buss så dom åkte hem sen gick rasmus hem till sig så var jag och elias själva vi var från typ två till åtta ;)¨
jag hade världens bästa dag igår!♥

och idag så har jag och älsklingen vart tsm i en månad!
ÄLSKARDIGÄLSKLING!♥


förlåt för gammla bilden menmen,du är mitt allt!♥

om en stjärna tänder varje gång jag tänker på dig så skulle natten vara ljusare än dagen!♥

DUÄRMITTALLTOCHJAGÄLSKARDIGENORMTMYCKET!♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Elias

DU ÄR MITT ALLT OCH FÖRBLIR MITT ALLT KOMIHÅGDET!JAG ÄLSKARDIG MEST AV ALLT ÄLSKLING!!!<3<3<3<3<3<3

2011-09-11 @ 12:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0