nu kommer vi och gör kupolen osäker ! ;D

tjenispenis , just nu bloggar jag lite och funderar på vart min tv dosa kan vara? den är helt borta ,
jag har väl städat bort den för har ju städat mitt rum så..
men imorgon så gör jag och sofie borlänge/kupolen osäker för vi kommer dit ! :D
men var dit idag också med mamma och dom men hittade ingen klänning som jag skulle gö..
men imorgon blire shorts och lite linnen till Cypern.
och sen sover sofie här eller om jag sover hos henne ?
men det blir kort och smocka iaf.
ska fortsätta att leta efter min tvdosa.
puss !

Kommentarer
Postat av: Sofie♥

höhö tycker synd om dom som ska stå ut med oss på bussen xD vi kommer ha det awesome imorgon! :D

jag har världens finaste bästavän! alla borde va avundsjuka shalalalaaaa ;DDD

älskar dig mest bästavän! ;***♥♥

btw hittad din tvdosa än? haha bra smart du är! xDDD

2012-05-18 @ 00:03:52
URL: http://annettesofie.blogg.se/
Postat av: ida♥

ha det super stumpan! vi måste hitta på nåt snart, saknar dig såå!♥

2012-05-18 @ 18:15:47
URL: http://idaaolssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0