all my way down

förlåt för dålig update men har inte orkat &  hunnit bloggat.
ska försöka bli bättre !




tjolahopp ,

just nu sitter jag och läser några grymma bloggar.
idag har jag väl inte gjort nåt speciellt bara vart ner på stan efter skolan en snabbis mötte syster sen drog till mammas jobb & så åkte vi tre hem. justja när vi hade typ åkt förbi tågrälsen så kom en bil full fart och då menar jag verkligen full fart ut typ vid kaféet i gamla byn , och det var typ ett hårstrå imellan våran bil & den bilen , fyfan vad läskigt det var !! fick nästan hjärtatack..
men så tur så klarade vi oss galant , tur att man har en mamma som har bra reflekser ;)
justja har glömt att berätta , har fått ett nytt stort rum med 120 säng & allt :D
är AS glad över rummet !!
har städat det nu iaf så nu är det fint & så.
men få se om älsklingen kommer hit i helgen !
då blire MYS
men ska gå och kolla om mamma är klar i duschen sen så ska ja duscha.

pusshejj /Caroline


såååååå SNYGGGGGGGA !!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sofie♥

sv;yeeeeeey! :DDD ♥



faan vilken tur att ni klara er!♥

justja om skorna mamma sa att hon sökte på billiga converse men ska fråga vilken sida det var ;) ♥

mina skor kommer nästa vecka kanske på måndag eller tisdag :DDD



älskar&saknardigå!♥

2012-01-19 @ 20:31:57
URL: http://annettesofie.blogg.se/
Postat av: din älskling! ;*<3

Hejhej hjärtat mitt förlåt för att jag typ inte har kommenterat din blogg! Men det är klart att jag kommer t dig älskling! Och det kommer bli fett mys!<3 snygga skor förresten! ; aja saknar dig och älskar dig obeskrivligt mkt! Pusshej! :-<33

2012-01-21 @ 15:50:55
Postat av: Sofie♥

sv;haha älskar dig också! ;))♥

2012-01-21 @ 17:18:43
URL: http://annettesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0