arg brudddd här !

- hejhej bloggggen ! ♥

jag har varit arg på sistone och är fortfarande arg !
vad är det här inga kommentaren?!
ingen bra statestik?!
GAAAAAAAAAAAAAAAH ! :@



andas caroline, andas ! ;)

men idag efter skolan så gick jag & hanna till badhuset och badade ! :D
hanna spanade in en utlänning som vinkade åt oss när vi badade i bubbelpoolen & så ... ;)
det var två killar , dom gymade i badhuset och det är ju fönster så dom såg exakt oss ! ;)
vi sa till varandra , tänk om dom ska bada ;o , & vi såg dom komma ner för tappan & jag bah : hanna dom kommer ! ;o
hanna bah : skämtar du ?! ;o
& jag bah : nej dom kommer !

dom såg oss men dom vinkade inte för jag & hanna trodde att dom såg hur små vivar xd

kuligt liv elller vad ? ;D

hahah gud vad bah det blev xddddd

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0