you meet me half way

hejhej gullies ! ;*

ligger i min säng hos pappa med mina urgulliga & sköna uggs & med min stora t-shirt ! ;)
asmysigt ! ♥
ligger & kollar på Bad Gilrs Club på tv11 också .
ska väl ta av mig uggsen & stänga av tv:n & datan nu så ska jag försöka sova nu !
godnatt gullies ! ;*

just ja imorn skulle pappa ta med mig till telefon gronisten , eller vad det heter , & kolla p mobil med mig !
jag hoppas , hoppas verkligen att jag får en !
tänkte ringa älsklingen men orkade inte , är astrött !
blir väl att ringa han imorn ist !
aja...
godnatt & sovsött ! ♥

pussshejj /Caroline ♥




















jag älskar dig bästavän ! ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

fin header :D

2011-12-30 @ 18:39:27
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: Sofie♥

sv;haha ja alltid lika snygga är vi! :DDDDD

älskar dig mest bästavän! :*♥

jag lääääängtar ocksååååååååååååå! ♥

massa kort blir det dåååå! :DDDDD♥

pussssssssssssssssssssss&kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!:*♥

2011-12-30 @ 20:29:05
URL: http://sofieannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0