stackars liten ! ♥

mindagidag... 

det har varit ett fullt hus idag hemma här & så ramlade vilda över lilla rosa prinsess barnvagnen och så slog hon i huvudet i mammas & mattias sängkant & hon fick ett as djupt hack precis ovanför ögonbrynet så hon fick åka ner till sjukhuset & så skulle hon sy fast det gick inte här så nu är mattias & vilda på väg upp till akuten i falun , fyfan det känns som jag kommer spy snart ! jag tog upp vil...da i famnen för hon grinade & jag fattade inte vad som hade hänt & sen såg jag att hon blödde asmycket i pannan & så lyfte jag hennes lugg och såg hacket & det var asmycket blod ! så jag har blod på mitt vita linne & nya huvtröja
Stackars lilla Vilda hoppas hon blir bättre ! ♥
älskar dig lilla gumman ! ♥
jag är skitorolig ! ♥
det var typ 2-3 cm kvar tills ögat , så tänkt om hon hade prickat ögat...
USCH stackars liten ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0