hemmmmmma igeeeeeeen ! ♥

hejhej gullies ;*

kom hem igår runt tolv på natten , men la mig ett.
har haft det asbra & varmt har det varit !
kort kommer sen !
julklappar har jag fått å ! :D

borta i Spanien fick jag :
adidas byxor
Eyelash curler
minispegel m en pinsett m en blondtjej m bikini på

hemma fick jag :
100 euro = 1000 svenska kr
1320 kr (av alla)
hud & duschkräm

ska kolla på som julklapp :
Sony Ericsson Xperia neo V MT11i



på nyår tänkte jag vara med sofie & elias men dom kunde såklart inte !!!!! :@
så det blir väl stugan ! ;(((((
jag som hade tänkt ha så kul m världensbästamänninskor !
nejdå skiiiiiit i miiiiiiiig !!

jag kan vara i stugan & göra korsord !
jag har kul som ni ser !

aja ska göra obóy åt mig själv & lägga mig i snängen & myyyysa med mig själv !

pusshej //Caroline♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0