ny sån hära igen då! ;))

1-30

Dag 1 –
Presentera mig själv.

Dag 2 - Min önskelista.

Dag 3 - 10 saker jag älskar.

Dag 4 – 10 saker jag hatar.

Dag 5 – Något som jag tycker är speciellt.

Dag 6 – En viktig person i mitt liv.

Dag 7 – Min bästa vän.

Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.

Dag 9 – Det bästa jag vet.

Dag 10 – 10 sanningar.

Dag 11 – Mina syskon.

Dag 12 – I min handväska.

Dag 13 – Favorit kändis och varför.

Dag 14 – Någon jag ser upp till.

Dag 15 – Mina drömmar.

Dag 16 – Det här är jag beroende utav.

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Dag 19 - Min största rädsla.

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.

Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Dag 22 – Det här upprör mig.

Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Dag 25 – En bild på min/a bästavänner.

Dag 26 – Mina bästa & sämsta sidor.

Dag 27 - Mina tankar idag.

Dag 28 – Det här saknar jag.

Dag 29 – En nytagen bild på mig och 5 fakta punkter.

Dag 30 – Det hära känner jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Belinda

Sjukt fin blogg caroline! <3

2011-08-27 @ 01:43:33
URL: http://belindaassarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0